Welcome, visitor! [ Login

Sadece Kadından Anlayanlara Escort Antalya Hizmeti

Muratpaşa 22 Eylül 2020

Öyle zor günler geçiriyoruz ki gerçekten bir yandan hak veriyorum erkeklere diğer taraftan ise çok kızıyorum. Çünkü hani genel konuşmuyorum ama bazısı var ki çok af edersiniz duvarda delik görse hareketleniyor bir yerleri. Ya siz hesap edin işte en çok hayvan tecavüzünün olduğu ülke dahi biziz. Ne bekliyorsunuz ki. Ama dediğim gibi herkesi aynı değerlendirmek yanlış olur. Bunun yanında değerimizi çok iyi bilen ve gerçek anlamda görgülü adamlarda mevcut. Zaten bende onlar ile paylaşım içerisindeyim ve büyük keyif alıyorum. Ağzının tadını bilmek ve kaliten şaşmıyor olmak ayrı bir meziyet cidden. Olgunluğa erişmiş ve belli açlıkları kapatmış herif her zaman öndedir benim için.
Bu arada yanlış anlaşılmasın. Önyargılı değilim kimseye karşı. Yani bir şeylerle suçlamam. Tartar, ölçer, biçerim öncelikle. Daha sonrasında kafamda belli bir konuma getiririm erkeğimi. Escort Antalya akşamı içerisinde bana sunacaklarından tut, edeceği, kuracağı cümlelere varasıya kadar hep gözlem içinde olurum. Kendime yakınlık kurabilmesi için her fırsatı sunarım önüne. Samimiyetim, renkli kişiliğim ve hoş sohbetim asla esirgenmez. Buna eşlik edebiliyor olmanız gerekli. Ne kadar kıymetli olduğumu gözlerinizin içinde dahi görebilmem lazım.
Söylediklerimden yola çıkıp kırılgan yahut egolu falan olduğumu düşünmeyin. Aksine bence herkesin uygulaması gereken şeyler bunlar. Ancak böyle olumlu bir Antalya Escort hizmeti sunulabilir. Aksi takdirde başarısızlıkla sonuçlanması kaçınılmaz. Çekim gücü yakalayamadığınız birinin teninde ne kadar etki sağlayabilirsiniz ki? En azından benim için durum bundan ibaret. Önce ruhumun kabul etmesi gerekiyor sizi. Daha sonrasında vücuduma dokunmanıza izin vereyim. Belli bir seviyenin yukarısında olan tiplerle olacağım aşikâr bunu çözmüşsünüzdür zaten. Burada ilk bilmemiz gereken senin kendini ne kadar önemsediğin.

No Tags

194 total views, 4 today

  

Leave a Reply

  • Yanlışı Değil Doğruyu Seç Antalya Escort

    by on 22 Eylül 2020 - 0 Comments

    Eğer ki kalbinizin içinde kötülük yoksa bunun karşılığını öyle ya da böyle alıyorsunuz hayattan. Art niyetle hareket etmek kime yakışabilir ki? Ben çevremde asla bu tarz kişileri barındırmıyorum. Hem arkadaş çevrem hem de görüşmeye uygun gördüğüm erkekler açısından her biri benim için özeldir. Hep objektif oldum. Taraflı yorum yapmayı zaten hiç sevmem. Bu kayırmak yahut […]

  • Sadece Kadından Anlayanlara Escort Antalya Hizmeti

    by on 22 Eylül 2020 - 0 Comments

    Öyle zor günler geçiriyoruz ki gerçekten bir yandan hak veriyorum erkeklere diğer taraftan ise çok kızıyorum. Çünkü hani genel konuşmuyorum ama bazısı var ki çok af edersiniz duvarda delik görse hareketleniyor bir yerleri. Ya siz hesap edin işte en çok hayvan tecavüzünün olduğu ülke dahi biziz. Ne bekliyorsunuz ki. Ama dediğim gibi herkesi aynı değerlendirmek […]